Дистанційне навчання з біології
для учнів 6-Б класу
29.05.2023 Повторення. Будова та життєдіяльність організмів
19.05.2023 Тема: Значення грибів у природі та житті людини
Прочитайте §57 (підручник Остапченко).Прегляньте відеоВиконайте тести.Підготуйте проєкт (високий рівень) або повідомлення (достатній рівень) на тему "Гриби у біосфері та житті людини".
15.05.2023 Тема: Гриби-паразити
Прочитайте §56 (підручник Остапченко).Прочитайте §53 (підручник Костікова).Прегляньте відеоВиконати тести.
08.05.2023 Тема: Практична робота №5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів
Прочитайте §55 (підручник Остапченко).Прочитайте §50-51 (підручник Костікова).Прегляньте відеоВиконайте тести.
05.05.2023 Тема: Шапинкові гриби
Прочитайте §54 (підручник Остапченко).Прочитайте §48-49 (підручник Костікова).Прегляньте відео Виконати тести.
01.05.2023 Тема: Лишайники
Прочитайте §54 (підручник Остапченко).Прочитайте §54 (підручник Костікова).Прегляньте відео Виконайте тести.
21.04.2023 Тема: Поняття про гриби та їх загальна характеристика
Прочитайте §51 (підручник Остапченко).Прочитайте §47 (с.214-215), §48 (підручник Костікова).Прегляньте відеоВиконати тести.
17.04.2023 Контрольна робота по темі "Різноманітність рослин"
І рівень (по 0,5 балів)
Позначте одну правильну відповідь
1. Хвоя – це:
а) пагін, б) видозмінений пагін, в) брунька, г) листок.
2. На найбільших глибинах здатні мешкати водорості:
а) зелені, б) бурі, в) червоні, г) діатомові.
3. Шишка – це:
а) видозміна пагона, б) видозміна листка, в) пагін, г) видозміна квітки.
4. До папоротей відноситься:
а) щитник чоловічий, б) плаун баранець, в) спірогіра, г)зозулин льон.
5. Найменшою одиницею класифікації є:
а) клас; б) рід; в) вид; г) родина.6. До мохів відноситься:
а) ялівець звичайний, б) сфагнум, в) ламінарія, г) хвощ великий.
ІІ рівень (кожне завдання 1 бал)
7. Встановіть відповідність між
групами сільськогосподарських рослин і їхніми представниками.
Групи рослин Представники
А зернові. 1
черешня
В овочеві 2
малина
В ягідні 3
ячмінь
4 помідори
8. Із запропонованих відповідей виберіть дві або більше правильних.
Виберіть характерні ознаки мохів:
А. у життєвому циклі переважає спорофіт;
Б. у життєвому циклі переважає гаметофіт;
В. мають листкостеблову будову;
Г. спорангії зібрані у стробіли, які розміщуються
на верхівці пагонів;
Д. мають ризоїди;
Е. підземна частина – кореневище;
Є. спори утворюються у коробочці;
9. Установіть відповідність між групами рослин та їх зображеннями:
А |
Б |
В |
|
|
|
Г |
Д |
|
|
|
1. хвощі
2. водорості
3. папороті
4. голонасінні
ІІІ
рівень (кожне завдання 1,5 балів)
10. Назвіть основні життєві форми рослин, наведіть приклади представників
кожної життєвої форми.
11. Яке значення в житті людини мають покритонасінні рослини?
ІV рівень (3 бали)
12. Які ознаки дали змогу покритонасінним стати панівною групою рослин на
Землі порівняно з голонасінними.
07.04.2023 Тема: Екологічні групи рослин
Прочитайте §47 (підручник Остапченко).Прочитайте §44 (підручник Костікова).Прегляньте відеоВипишіть у зошит підсумки з відеоВиконайте тести.Підготуйте повідомлення про кімнатну рослину за планом:1) фото або малюнок кімнатної рослини;2) назва виду, родина;3) ботанічний опис;4) особливості вирощування (вимоги до поливу та освітленості тощо);5) способи розмноження.Повідомлення оформити на аркуші А4 або в електронному форматі.
03.04.2023 Практична робота №3.
Висновок: отже, на практичній роботі ..............
17.03.2023 Тема: Різноманітність Покритонасінних
13.03.2023 Тема: Покритонасінні (Квіткові)
Прочитайте §45 (підручник Остапченко).Прочитайте §43 (підручник Костікова).Прегляньте відеоЗупиніть відео на паузу на 2 хв 47 с. Оформіть таблицю в зошит. Заповніть таблицю, уважно слухаючи інформацію з відео або читаючи параграф підручника.
03.03.2023 Тема: Мохи
Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюдиПрочитайте §42 (підручник Остапченко).Прочитайте §39 (підручник Костікова).Прегляньте відеоПисьмово дайте відповідь на питання:1. Що таке гаметофіт (статеве покоління)?2. Що таке спорофіт (нестатеве покоління)?3. Поясніть, що таке спорангій?Замалюйте будову моху зозулин льон.На малюнку зробіть відповідні підписи:1- спорангій,2- стебло,3- листки,4- ризоїди,5- спорофіт,6- гаметофіт.
27.02.2023 Тема: Водорості
Працюємо онлайн о 13:25 в Meet тисни сюдиПрочитайте §41 (підручник Остапченко).Прочитайте §38 (підручник Костікова).Прегляньте відеоЗамалюйте будову нитчастої водорості улотриксаВиконайте тести.
24.02.2023 Узагальнення по темі "Рослини"
Повторіть §28-39 (підручник Остапченко).Повторіть §27-36 (підручник Костікова).Виконайте тести.
17.02.2023 Тема: Плід, поширення плодів
Прочитайте §38 (підручник Остапченко).Прочитайте §35 (підручник Костікова).Номера параграфів вказано за електронними підручниками, в друкованій версії номера можуть відрізнятися. Тому орієнтуйтеся по темі.Перегляньте відеоУ зошитах замалюйте будову плодаВиконайте тести.
13.02.2023 Тема: Насінина, її будова та значення
Прочитайте §37 (підручник Остапченко).Прочитайте §34 (підручник Костікова).Номера параграфів вказано за електронними підручниками, в друкованій версії номера можуть відрізнятися. Тому орієнтуйтеся по темі.Перегляньте відеоУ зошитах замалюйте будову насіниниВиконайте тести.
10.02.2023 Тема: Суцвіття, будова, різноманітність, значення
Прочитайте §34 (підручник Остапченко).Прочитайте §33 (підручник Костікова).Номера параграфів вказано за електронними підручниками, в друкованій версії номера можуть відрізнятися. Тому орієнтуйтеся по темі.Перегляньте відеоЗамалюйте схеми суцвіть у зошит, обов'язково підписуйте назви схем суцвіть. Виконайте тести.
03.02.2023 Тема: Квітка - орган статевого розмноження
Прочитайте §33 (підручник Остапченко).Прочитайте §31 (підручник Костікова)
30.01.2023 Тема: Стебло - осьова частина пагона
Прочитайте §26 (підручник Остапченко).Прочитайте §27 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконати тести
20.01.2023 Тема: Внутрішня будова листка, його функції
Прочитайте §28, с.108-111 (підручник Остапченко).Прочитайте §28 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконайте тести.
16.01.2023 Тема: Листок - бічний орган пагона
Прочитайте §28, с.107-108 (підручник Остапченко).Прочитайте §27 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконайте тести
23.12.2022 Тема: Видозміни кореня
Прочитайте §24 (підручник Остапченко).Прочитайте §24 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконайте тести
19.12.2022 Тема: Корінь. Внутрішня будова та функції кореня
09.12.2022 Тема: Основні процеси життєдіяльності рослин
Прочитайте §21 (підручник Остапченко).Прочитайте §21 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконайте тести
05.12.2022 Тема: Рослина - живий організм
Прочитайте §21 (підручник Остапченко).Прочитайте §20 (підручник Костікова)
25.11.2022 Тема: Губки - багатоклітинні організми
Прочитайте §20 (підручник Остапченко).Прочитайте §18 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконайте один проєкт на вибір.Теми проєктів:1. Чому скисає молоко?2. Корисний йогурт.3. Живі фільтри. Проєкт виконуйте в будь-якому зручному для вас форматі (постер, плакат, буклет, презентація, відео, в рукописному чи електронному вигляді). Проєкт здаємо до 5.12
21.11.2022 Тема: Перехід до багатоклітинності
Працюємо онлайн о 12:25 в Meet тисни сюдиабо опрацюйте наступні завдання.
Прочитайте §19 (підручник Остапченко).Прочитайте §19 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконайте тести
18.11.2022 Тема: Бактерії роль у природі та житті людини
Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюдиабо опрацюйте наступні завдання.
Прочитайте §18 (підручник Остапченко).Прочитайте §12-13 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконайте тести
04.11.2022 Тема: Дріжджі - одноклітинні гриби
Працюємо онлайн о 11:40 в Meet тисни сюдиабо опрацюйте наступні завдання.
Прочитайте §16 (підручник Остапченко).Прочитайте §51 с.219-220 (підручник Костікова)Перегляньте відео
31.10.2022 Тема: Одноклітинні організми здатні до фотосинтезу
Працюємо онлайн о 12:25 в Meet тисни сюдиабо опрацюйте наступні завдання.
Прочитайте §15 (підручник Остапченко).Прочитайте §17 (підручник Костікова)Перегляньте відеоВиконайте тести
21.10.2022 Практична робота №2 Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа
Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюдита опрацюйте наступні завдання.
17.10.2022 Узагальнення вивченого по темі "Клітина"
Працюємо онлайн о 13:25 в Meet тисни сюдита опрацюйте наступні завдання.
Повторіть §5-10, розділ "Підіб'ємо підсумки" на с.43 (підручник Костікова).Виконайте тематичну роботу
14.10.2022 Тема: Поділ клітини. Утворення нових клітин
Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюдиабо опрацюйте наступні завдання.
Прочитайте §11-12 (підручник Остапченко).Прочитайте §10 (підручник Костіков)Перегляньте відеоВиконайте тести
10.10.2022 Тема: Порівняння будови та функцій рослинної та тваринної клітин
Прочитайте §10 (підручник Остапченко).Прочитайте §9 (підручник Костіков)Перегляньте відеоВиконайте тест
07.10.2022 Тема: Порівняння будови та функцій рослинної та тваринної клітин
Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюдиабо опрацюйте наступні завдання.Прочитайте §9 (підручник Остапченко).Прочитайте §8 (підручник Костіков)Перегляньте відеоОформіть таблицю в зошит. Поставте +, якщо органела є в клітині та -, якщо органела відсутня
Органели
Рослини
Тварини
Оболонка
Мембрана
Цитоплазма
Ядро
Мітохондрії
Пластиди
Вакуоля
Лізосоми
Апарат Гольджі
Ендоплазматична сітка
Рибосоми
Виконайте тести
Органели |
Рослини |
Тварини |
Оболонка |
|
|
Мембрана |
|
|
Цитоплазма |
|
|
Ядро |
|
|
Мітохондрії |
|
|
Пластиди |
|
|
Вакуоля |
|
|
Лізосоми |
|
|
Апарат Гольджі |
|
|
Ендоплазматична сітка |
|
|
Рибосоми |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар