6-Б клас.Біологія

Дистанційне навчання з біології

для учнів 6-Б класу

Заходьте на онлайн урок згідно розкладу за постійним посиланням тисни сюди

29.05.2023 Повторення. Будова та життєдіяльність організмів

Перегляньте відео

19.05.2023 Тема: Значення грибів у природі та житті людини

Прочитайте §57 (підручник Остапченко).
Прегляньте відео
Виконайте тести.
Підготуйте проєкт (високий рівень) або повідомлення (достатній рівень) на тему "Гриби у біосфері та житті людини".

15.05.2023 Тема: Гриби-паразити

Прочитайте §56 (підручник Остапченко).
Прочитайте §53 (підручник Костікова).
Прегляньте відео
Виконати тести.

08.05.2023 Тема: Практична робота №5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів

Прочитайте §55 (підручник Остапченко).
Прочитайте §50-51 (підручник Костікова).
Прегляньте відео
Виконайте тести.

05.05.2023 Тема: Шапинкові гриби

Прочитайте §54 (підручник Остапченко).
Прочитайте §48-49 (підручник Костікова).
Прегляньте відео 
Виконати тести.
Замалюйте в зошиті будову шапинкового гриба, позначте його частини.

01.05.2023 Тема: Лишайники

Прочитайте §54 (підручник Остапченко).
Прочитайте §54 (підручник Костікова).
Прегляньте відео 
Виконайте тести.

21.04.2023 Тема: Поняття про гриби та їх загальна характеристика

Прочитайте §51 (підручник Остапченко).
Прочитайте §47 (с.214-215),  §48 (підручник Костікова).
Прегляньте відео
Виконати тести.

17.04.2023 Контрольна робота по темі "Різноманітність рослин"

І рівень (по  0,5 балів)

Позначте одну правильну відповідь

1. Хвоя – це:

а) пагін, б) видозмінений пагін, в) брунька, г) листок.

2. На найбільших глибинах здатні мешкати водорості:

а) зелені, б) бурі, в) червоні, г) діатомові.

3. Шишка – це:

а) видозміна пагона, б) видозміна листка, в) пагін, г) видозміна квітки.

4. До папоротей відноситься:

а) щитник чоловічий, б) плаун баранець, в) спірогіра, г)зозулин льон.

5. Найменшою одиницею класифікації є:

а) клас; б) рід; в) вид; г) родина.

6. До мохів відноситься:

а) ялівець звичайний, б) сфагнум, в) ламінарія, г) хвощ великий.

ІІ рівень  (кожне завдання 1 бал)

7.  Встановіть відповідність між групами сільськогосподарських рослин і їхніми представниками.

Групи рослин     Представники

А зернові.     1 черешня

В овочеві      2 малина

В ягідні          3 ячмінь

                       4 помідори

8. Із запропонованих відповідей виберіть дві або більше правильних.

Виберіть характерні ознаки мохів:

А. у життєвому циклі переважає спорофіт;

Б. у життєвому циклі переважає гаметофіт;

В. мають  листкостеблову будову;

Г. спорангії зібрані у стробіли, які розміщуються на верхівці пагонів;

Д. мають  ризоїди;

Е. підземна частина – кореневище;

Є. спори  утворюються  у коробочці;

9. Установіть відповідність між  групами рослин та їх зображеннями:

А

Б

В

 

 


Г

Д

 

 

 

 

 1. хвощі

2. водорості

3. папороті

4. голонасінні

ІІІ рівень (кожне завдання 1,5 балів)

10. Назвіть основні життєві форми рослин, наведіть приклади представників кожної життєвої форми.

11. Яке значення в житті людини мають покритонасінні рослини?

ІV рівень (3 бали)

12. Які ознаки дали змогу покритонасінним стати панівною групою рослин на Землі порівняно з голонасінними.

07.04.2023 Тема: Екологічні групи рослин

Прочитайте §47 (підручник Остапченко).
Прочитайте §44 (підручник Костікова).
Прегляньте відео
Випишіть у зошит підсумки з відео
Виконайте тести.
Підготуйте повідомлення про кімнатну рослину за планом:
1) фото або малюнок кімнатної рослини;
2) назва виду, родина;
3) ботанічний опис;
4) особливості вирощування (вимоги до поливу та освітленості тощо);
5) способи розмноження.
Повідомлення оформити на аркуші А4 або в електронному форматі.

03.04.2023 Практична робота №3.

Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних
У зошитах зробіть наступні записи.
Третє квітня
Практична робота №3
Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних
Мета: узагальнити знання про основні особливості будови мохів, папоротей, покритонасінних рослин.
Хід роботи
1. Розгляньте малюнки рослин та заповніть таблицю.
2. Зробити висновок.
Виконання роботи
1.
  

Навпроти частин тіла ставте "+", якщо орган є в рослини або "-", якщо орган відсутній.

Висновок: отже, на практичній роботі ..............

17.03.2023 Тема: Різноманітність Покритонасінних

Прегляньте відео
Оформіть таблицю в зошит на розвороті двох сторінок

13.03.2023 Тема: Покритонасінні (Квіткові)

Прочитайте §45 (підручник Остапченко).
Прочитайте §43 (підручник Костікова).
Прегляньте відео
Зупиніть відео на паузу на 2 хв 47 с. Оформіть таблицю в зошит. Заповніть таблицю, уважно слухаючи інформацію з відео або читаючи параграф підручника.

03.03.2023 Тема: Мохи

Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюди
Прочитайте §42 (підручник Остапченко).
Прочитайте §39 (підручник Костікова).
Прегляньте відео
Письмово дайте відповідь на питання:
1. Що таке гаметофіт (статеве покоління)?
2. Що таке спорофіт (нестатеве покоління)?
3. Поясніть, що таке спорангій?
Замалюйте будову моху зозулин льон.
На малюнку зробіть відповідні підписи:
1- спорангій,
2- стебло,
3- листки,
4- ризоїди,
5- спорофіт,
6- гаметофіт.

27.02.2023 Тема: Водорості

Працюємо онлайн о 13:25 в Meet тисни сюди
Прочитайте §41 (підручник Остапченко).
Прочитайте §38 (підручник Костікова).
Прегляньте відео
Замалюйте будову нитчастої водорості улотрикса
Виконайте тести.

24.02.2023 Узагальнення по темі "Рослини"

Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюди

Повторіть §28-39 (підручник Остапченко).
Повторіть §27-36 (підручник Костікова).
Виконайте тести.

17.02.2023 Тема: Плід, поширення плодів

Прочитайте §38 (підручник Остапченко).
Прочитайте §35 (підручник Костікова).
Номера параграфів вказано за електронними підручниками, в друкованій версії номера можуть відрізнятися. Тому орієнтуйтеся по темі.

Перегляньте відео
У зошитах замалюйте будову плода
Виконайте тести.

13.02.2023 Тема: Насінина, її будова та значення

Прочитайте §37 (підручник Остапченко).
Прочитайте §34 (підручник Костікова).
Номера параграфів вказано за електронними підручниками, в друкованій версії номера можуть відрізнятися. Тому орієнтуйтеся по темі.
 
Перегляньте відео
У зошитах замалюйте будову насінини
Виконайте тести.

10.02.2023 Тема: Суцвіття, будова, різноманітність, значення

Прочитайте §34 (підручник Остапченко).
Прочитайте §33 (підручник Костікова).
Номера параграфів вказано за електронними підручниками, в друкованій версії номера можуть відрізнятися. Тому орієнтуйтеся по темі.
 
Перегляньте відео
Замалюйте схеми суцвіть у зошит, обов'язково підписуйте назви схем суцвіть. 
Виконайте тести.

03.02.2023 Тема: Квітка - орган статевого розмноження

Прочитайте §33 (підручник Остапченко).
Прочитайте §31 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
В зошиті замалювати будову квітки

30.01.2023 Тема: Стебло - осьова частина пагона

Прочитайте §26 (підручник Остапченко).
Прочитайте §27 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконати тести

20.01.2023 Тема: Внутрішня будова листка, його функції

Прочитайте §28, с.108-111 (підручник Остапченко).
Прочитайте §28 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконайте тести.

16.01.2023 Тема: Листок - бічний орган пагона

Прочитайте §28, с.107-108 (підручник Остапченко).
Прочитайте §27 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконайте тести

23.12.2022 Тема: Видозміни кореня

Прочитайте §24 (підручник Остапченко).
Прочитайте §24 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконайте тести

19.12.2022 Тема: Корінь. Внутрішня будова та функції кореня

Прочитайте §23 (підручник Остапченко).
Прочитайте §23 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконати тести

09.12.2022 Тема: Основні процеси життєдіяльності рослин

Прочитайте §21 (підручник Остапченко).
Прочитайте §21 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконайте тести

05.12.2022 Тема: Рослина - живий організм

Прочитайте §21 (підручник Остапченко).
Прочитайте §20 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Замалюйте в зошиті схему будови молодої рослини та зробіть відповідні позначення рослинних органів.

25.11.2022 Тема: Губки - багатоклітинні організми

Прочитайте §20 (підручник Остапченко).
Прочитайте §18 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконайте один проєкт на вибір.
Теми проєктів:
1. Чому скисає молоко?
2. Корисний йогурт.
3. Живі фільтри.
    Проєкт виконуйте в будь-якому зручному для вас форматі (постер, плакат, буклет, презентація, відео, в рукописному чи електронному вигляді). Проєкт здаємо до 5.12

21.11.2022 Тема: Перехід до багатоклітинності

Працюємо онлайн о 12:25 в Meet тисни сюди
або опрацюйте наступні завдання.

Прочитайте §19 (підручник Остапченко).
Прочитайте §19 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконайте тести

18.11.2022 Тема: Бактерії роль у природі та житті людини

Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюди
або опрацюйте наступні завдання.

Прочитайте §18 (підручник Остапченко).
Прочитайте §12-13 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконайте тести

04.11.2022 Тема: Дріжджі - одноклітинні гриби

Працюємо онлайн о 11:40 в Meet тисни сюди
або опрацюйте наступні завдання.

Прочитайте §16 (підручник Остапченко).
Прочитайте §51 с.219-220 (підручник Костікова)
Перегляньте відео

31.10.2022 Тема: Одноклітинні організми здатні до фотосинтезу

Працюємо онлайн о 12:25 в Meet тисни сюди
або опрацюйте наступні завдання.

Прочитайте §15 (підручник Остапченко).
Прочитайте §17 (підручник Костікова)
Перегляньте відео
Виконайте тести

21.10.2022 Практична робота №2 Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа

Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюди
та опрацюйте наступні завдання.

У зошитах зробіть записи.
21 жовтня
Практична робота №2
Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа
Мета: навчитися виготовляти мікроскопічні препарати та ознайомитися з будовою клітин рослин на прикладі соковитої луски цибулі.
Обладнання: мікроскоп, предметне та наківне скельця, піпетка, вода, розчин йодиду калію, цибуля ріпчаста.
Хід роботи
1. Виконайте роботу за інструкцією.
2. Зробіть висновок.
Виконання роботи

Висновок: отже на практичній роботі ми _______________
(у висновку написати, чого ви навчились під час виконання практичної роботи)

17.10.2022 Узагальнення вивченого по темі "Клітина"

Працюємо онлайн о 13:25 в Meet тисни сюди
та опрацюйте наступні завдання.

Повторіть §5-12 (підручник Остапченко).

Повторіть §5-10, розділ "Підіб'ємо підсумки" на с.43 (підручник Костікова).

14.10.2022 Тема: Поділ клітини. Утворення нових клітин

Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюди
або опрацюйте наступні завдання.

Прочитайте §11-12 (підручник Остапченко).
Прочитайте §10 (підручник Костіков)
Перегляньте відео
Виконайте тести

10.10.2022 Тема: Порівняння будови та функцій рослинної та тваринної клітин

Прочитайте §10 (підручник Остапченко).
Прочитайте §9 (підручник Костіков)
Перегляньте відео
Виконайте тест

07.10.2022 Тема: Порівняння будови та функцій рослинної та тваринної клітин

Працюємо онлайн о 12:30 в Meet тисни сюди
або опрацюйте наступні завдання.
Прочитайте §9 (підручник Остапченко).
Прочитайте §8 (підручник Костіков)
Перегляньте відео
Оформіть таблицю в зошит. Поставте +, якщо органела є в клітині та -, якщо органела відсутня

Органели

Рослини

Тварини

Оболонка

 

 

Мембрана

 

 

Цитоплазма

 

 

Ядро

 

 

Мітохондрії

 

 

Пластиди

 

 

Вакуоля

 

 

Лізосоми

 

 

Апарат Гольджі

 

 

Ендоплазматична сітка

 

 

Рибосоми

 

 

Виконайте тести

03.10.2022 Тема: Будова рослинної клітини

Працюємо онлайн о 13:25 в Meet тисни сюди
або опрацюйте наступні завдання.
Прочитайте §8 (підручник Остапченко).
Прочитайте §7 (підручник Костіков)
Перегляньте відео
Замалюйте у зошит малюнок "Будова рослинної клітини"

Немає коментарів:

Дописати коментар